Monday 6 June 2011

ISTERI YANG IDEAL...

wanita genit ialah si cantik jelita yang sentiasa memakai pakaian yg cantik dan bergaya. tingkah lakunya amat menarik dan memikat hati sesiapa shj yg memandang.
wanita jns keibuan ialah wanita yg baik hati dan sentiasa menyayangi rumah tangga, mendidik anak2 dan menjunjungi suaminya. dia seorang suri rumah yg sentiasa lincah membersih dan mengemas di segenap penjuru rumah tanpa perasaan jemu dlm melaksanakan tugasan harian yg tdk pnh habis itu.
wanita sahabat ialah wanita yg bersikap selaku seorang kakak, dia adalah teman hidup yg sentiasa ceria dan sanggup turut serta memikul susah senang kehidupan bersama suami.
dia adalah seorang wanita yg bersemangat gigih, berdiri teguh disamping suaminya utk memberi perangsang dan bimbingan agar suaminya maju ke depan.
isteri yg berjaya @ yg dpt membahagiakan suami ialah wanita yg terkumpul padanya ketiga-tiga watak tersebut iaitu genit yg memikat hati, ibu yg pengasih dan sahabat yg berhati luhur. wanita begini idaman setiap lelaki.

2 comments:

  1. A'kum...Ungu Violet...
    Berbekalkan kesungguhan tidak mustahil untuk menjadi luar biasa. Berbekalkan "SUDI" dalam diri insyaALLAH pasti ada cahaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'slm wbt...terima kasih sudi melawat blog saya ini...

      Delete